Totaal aantal pageviews

woensdag 3 november 2010

Geld

Als je krap in je geld zit kun je twee dingen doen, minder uitgeven of zorgen dat er meer binnenkomt. Dat laatste is natuurlijk niet altijd mogelijk, maar zelf kreeg ik die gelegenheid wel. Ik werd gebeld door een oud-collega die vroeg of ik een supervisie klus wilde doen. Helemaal blij en enthousiast heb ik ja gezegd. Bovendien ben ik weer aan het oppassen geslagen. Daar was ik een half jaar geleden mee gestopt omdat het niet zo goed ging met mijn gezondheid, maar nu heb ik het weer opgepakt. Dat oppas geld is leuk geld. Ik krijg dat aan het eind van de avond contant uitbetaald, waardoor ik het kindelijke gevoel krijg extra zakgeld te ontvangen. Dat geld hoeft dan niet verantwoord besteed te worden maar mag gebruikt worden voor frivoliteiten. En dat is leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten