Totaal aantal pageviews

donderdag 28 oktober 2010

Slapeloze nachten

Na een paar slapeloze nachten en veel overleg met mijn man (je moet nemen waar jij je goed bij voelt) en de keukenverkoper (als ik u was zou ik het niet doen) heb ik besloten het kunststof blad van mijn bestelde keuken te vervangen door een granieten blad. Een prachtige donkere graniet soort waarin minuscule sterretjes fonkelen. Het gevolg daarvan is dat mijn eens zo voordelige nieuwe keuken nu niet meer zo voordelig is en bovendien pas begin volgend jaar geplaatst kan worden.
Het dilemma was natuurlijk of ik mijn spaargeld straks niet veel harder voor iets anders nodig zal hebben (mijn man: dat zal best, maar dan komt er ook wel weer een oplossing) en de vraag waarom ik niet tevreden ben met het blad wat erop zit. Het antwoord op die vraag is dat dat blad gewoon niet bij mij past. Ik zou het nooit hebben uitgekozen en om nu 20 jaar tegen iets aan te kijken waar je niet helemaal blij van wordt is een gemiste kans.
Nou ja, een beetje rommelig stukje vandaag, maar zo voel ik me ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten