Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 oktober 2010

Homeopaat

Gisteren ben ik voor een eerste bezoek naar een klassiek homeopaat gegaan. Ik ben al jaren niet tevreden over mijn huisarts en de reguliere geneeskunst en heb eindelijk de stap genomen om eens iets anders te proberen. Ik ben het laatste jaar steeds moe, weinig energie en val als ik even rustig zit in slaap. Mijn huisarts heeft hier geen antwoord op en stuurde me na 7 minuten weg met een extra pilletje tegen de te hoge bloeddruk. De homeopaat luisterde anderhalf uur naar me en schreef me toen vier kleine korreltjes van het een of ander voor. Ik liet de eerste al meteen met mijn dikke stijve vingers op de grond vallen, waarna ik op mijn knieƫn en bijgelicht door een bureaulamp rondkroop en me afvroeg waar ik aan begonnen was.Ik mag in ieder geval de dag na inname geen koffie drinken en moet mijn tanden poetsen met tandpaste waar geen menthol of pepermunt in zit. Bovendien kunnen de klachten de eerste dagen verergeren.
Ik denk dat ik maar weer naar bed ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten