Totaal aantal pageviews

woensdag 27 oktober 2010

Gratis suiker en nieuwe schoenen

In de krant zag ik een aanbieding voor een pak gratis rietsuiker. Ik scheurde de advertentie uit en nam daarna een schoenenfolder ter hand, die bij de krant in de brievenbus had gelegen. Mijn favoriete schoenenfolder, met mooie en leuke schoenen in verschillende breedte maten. Ik heb lastige, brede voeten, dus dit bedrijf is voor mij een uitkomst. Goedkoop zijn die schoenen niet. Er stonden een paar beeldige veterlaarsjes in en had ik niet dringend een paar nieuwe laarsjes nodig voor de winter, één paar nieuwe schoenen in een seizoen moet toch mogelijk zijn? Maar nodig, is dat echt wel zo? Ik heb een paar hoge bruine en zwarte laarzen, een paar lage zwarte en een paar lage rode. Nee, laarzen heb ik niet nodig en kopen we voorlopig dus niet. In plaats daarvan ga ik naar de winkel een pak gratis rietsuiker halen om de teleurstelling te verzoeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten