Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 september 2011

oppaskindje

Ik heb alweer ruim twee jaar en oppaskindje. Twee, drie keer per maand pas ik op hem, als zijn ouders uitgaan. Voor oppassen krijg ik best goed betaald, 10 euro per uur, maar ik ben dan ook een hele goede, zeggen ze. Ze woonden eerst een paar minuutjes bij mij vandaan, maar nu zijn ze verhuist. Omdat ze toch graag willen dat ik blijf oppassen komt de man mij ophalen en brengt me weer thuis met de auto. Als hij er niet is betalen ze een taxi voor me. Wat een luxe hè. Maar goed, ik ben blij met een extra zakcentje en het kindje is inmidddels natuurlijk ook erg eigen geworden. Hij was nog maar een paar weken toen ik er voor het eerst kwam en het is leuk om hem op te zien groeien. Ik kan het iedereen die krap zit aanbevelen, zo'n oppaskindje.

3 opmerkingen: