Totaal aantal pageviews

donderdag 17 juli 2014

Uitzaaiingen

Geen goed nieuws. Sinds 4 maanden weet ik dat ik uitzaaiingen heb ik mijn longen. Ruim een jaar geleden borstkanker, waarbij een borst is geamputeerd.Ik ben nu drie maanden aan de chemo en gisteren is het restantje van mijn haar afgeschoren en heb ik een pruik.
Vanmorgen bij het langzaam ontwaken, kwamen de eerste regels van dit gedicht bij mij op.

Langzaamaan
Word ik ontdaan
Van borst en haar
Om verder te gaan
Of terug te gaan

Naar

De staat waarin
Ik hier kwam
Waar ik vandaan kom
Door de donkere poort
Huilend naar het licht

3 opmerkingen:

  1. Och wat moeilijk allemaal. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om het allemaal te doorstaan en hoop dat je goed uit de strijd komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Ik schrik van je verhaal.
    Wat heb je het in het gedicht mooi onder woorden gebracht hoe je je voelt.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Over het randje per week, wat ik borduur, kun je veel vinden op het blog randje per week.
    Iedere week omen er twee randje op het blog, die wij kunnen maken.
    Misschien vind je het leuk, en zie je nog randjes van je moeders merklapje.
    hartelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen